Rejse til Telemarken, Norge

telemark-hotelRejse til Telemarken. Norge

17.-21. august 2014

Specialtilbud fra DFDS eksklusivt til Medborgerforeningens medlemmer. Med båd og bus til Vrådal fjeldområde i Telemarken, ca. 200 km vest for Oslo. Indkvartering (2 nætter) på Quality Straand Hotel midt i natursmukke omgivelser.

Et typisk norsk fjeldhotel med historie tilbage til 1864.
Under opholdet er der mulighed for rundtur med bus i Telemarken (excl.) eller at tage en vandretur i området. Pris: kr. 3550,- pr. person. Mulighed for enkeltværelser m.v. mod tillæg.

Inkl.: Bus Hareskov-København/DFDS t/r, sejlads København-Oslo t/r, 2 nætter i indvendig 2-sengs kahyt, 2 x aftensmad/færge inkl. 1 drik, 2 x morgenbuffet/færge, bus Oslo-Vrådal t/r, 2 nætter i dobbeltværelse på hotel samt 2 x morgenmad og 2 x aftenbuffet inkl. 1 drik. – Specialprogram for rejsen med alle oplysninger kan medio januar 2014 hentes på Medborgerforeningens hjemmeside. Foredrag om rejsen 26. feb. 2014 i Medborgerhuset, se specialomtale her i programmet.

BEMÆRK:  For indbetaling for deltagelse er der i teksten med nedenstående link fejl i kontonummeret. DET KORREKTE ER: Regnr. 2310  kontonr. 6269170040

Se programmet: HARESKOVBY-MEDBORGERFORENING-FJELDCRUISE

Benyt rejsen til at lære andre fra Medborgerforeningen at kende.

HARESKOVBY-MEDBORGERFORENING-FJELDCRUISE

Dette indlæg blev udgivet i Rejser. Bogmærk permalinket.