Udlejning af Annexgården

Store og gode festlokaler

Udlejningen forestås kun af Annexgårdens styregruppe ,
som træffes i Annexgården om mandagen kl. 18.30 – 19.30.

Bestilling kan ikke ske via mail – OG BESTILLING KAN IKKE FORETAGES HOS HMBs BESTYRELSE
Udlejning kan kontaktes på telefon 23290357 mandag kl 18.30-19.30
Kontonr til brug i forbindelse med leje af Annexgården er: 2252 – 7553 638 369

Det er svært at forestille sig en mere idyllisk ramme om en fest end vores medborgerhus, Annexgården, Skandrups Allé 7. Udvendig: Stråtag og bindingsværk. Indvendig: Hyggelige, lavloftede rum med moderne faciliteter, både når det gælder køkken og toiletforhold.

I det store festlokale er der projektor og højtalere, så du kan afspille både faste og levende billeder med og uden lyd, afspille musik fra cd’er, ipod osv., vise tegninger og andre illustrationer og projicere teksten til fællessang op på væggen i stedet for at kopiere den.

Foto: Niels Plum

I sommeren 2010 blev huset moderniseret, så det er endnu mere velegnet til en god fest, både når det drejer sig om et mindre og et stort antal deltagere. Det nye er, at 2 rum er slået sammen til ét lokale med plads til borde/stole til ca. 64 gæster (og med plads til ca. 75, når der kun er tale om et møde)

Derudover er det hidtidige spise/mødelokale med plads til ca. 35 stadig til rådighed. Du får det hele med, når du lejer huset.

Kom ind og kig!

Der er ”åbent hus” hver mandag aften kl. 18.30-19.30. Dér kan du samtidig, hvis du får lyst, træffe aftale om at leje huset i en weekend – eller på en hverdag, hvis du helst vil holde reception, fest eller andet på selve fødselsdagen, bryllupsdagen, jubilæumsdagen…

For at leje Annexgården skal du være bosat i Furesø Kommune eller medlem af Hareskovby Medborgerforening eller af Værløse-Farum Cykelklub.

Det koster 2.500 kr. at leje huset i weekender. Desuden et depositum på 2.000 kr., som tilbagebetales efter sammenkomsten, hvis lokalerne er afleveret som aftalt i kontrakten.
Prisen for at leje på en hverdag aftales.

Hvis det drejer sig om et lokalt mindre møde, er det normalt gratis at låne lokalerne.

Udlejningen forestås kun af Annexgårdens styregruppe ,
som træffes i Annexgården om mandagen kl. 18.30 – 19.30.