DYREVERDENENS ULTIMATIVE GLOBETROTTERE – LÆR MERE OM FUGLENE I VORES OMRÅDE OG FÅ ET OPLÆG TIL EN FUGLETUR.

Mandag d. 24. oktober, kl. 19:30-21:00
Jan Smidt er medlem af Ornitologisk Forening og har ledet mange fugleture. Han har også gennemført flere populære ture og foredrag i HMB’s minikursus om forårets fugle, deres forekomst, sange m.v. Nu er sæsonen skiftet, og fuglene skal retur til vinterkvartererne. Her i slutningen af rovfugletrækket vil Jan Smidt sætte fokus på efterårets fugle. Foredraget vil give dig svar på, hvordan fuglene holder sig i form, hvornår trækker de væk, og hvad er invasionsfugle? Hvor kan der ses fugletræk i Furesø kommune, og hvor mange ses der? Det, vi hører om i foredraget, vil vi forsøge at opleve på fugleekskursionen den 30. okt. 2016.
Gratis adgang: Alle er velkomne
Mødeleder: Jørn Gry
Sted: Hareskov Bibliotek, Poppel Allé 12.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.