Mads Westfall-solokoncerter

Verdens bedste sange

I 2005 sprang Mads Westfall ud som solist med et show, hvor publikum stemte sig til en liste over, hvilke sange der var verdens bedste.

Siden har Mads Westfall etableret sig som sangskriver og trubadur – bosat her i Haredskovby – med de to solo-albums ”Forstadspoeten” og ”Bedre sent end tidligt”. Og nu er han klar med et nyt musikalsk projekt, hvor han tager tråden op fra solo-debuten og går et stort skridt videre.

Han har nemlig lavet nye danske versioner af en lang række af de sange, der endte i toppen af listen. Og der er ikke tale om traditionelle over- eller undersættelser, men om helt nye historier med masser af sjove og underfundige referencer til de kendte hits.

Så her kan du høre, hvad der kommer ud af ”Yesterday”, ”Hotel California”, ”Mrs. Robinson”, ”Brown Eyed Girl”, ”Juanita”, ”Wonderful Tonight” og andre klassikere, når de omplantes til Mads Westfalls musikalske forstadsunivers.

Der bliver også mulighed for at synge med på de kendte melodier, som Mads Westfall binder sammen med historier om sangene og hans eget forhold til dem.

Medborgerforeningen arrangerer to koncerter. De finder sted i Annexgården, Skandrups Allé 7. Numrene er omtrent de samme ved begge koncerter, dvs. at du har mulighed for at komme til en aftenkoncert eller til en søndag-eftermiddags-koncert.

Pris uanset om du vælger aften- eller søndagskoncert:
Medlemmer 40 kr. Andre 60 kr.

Aftenkoncerten er torsdag den 6. oktober kl. 20-ca. 22.
Der er mulighed for at købe vin/øl/vand.

Søndagskoncerten er søndag den 6. november kl. 14-ca.16.
Vi varmer op til koncerten kl. 13-14 med en fælles frokost for dem, der har lyst.
Prisen er 75 kr. pr. person (ekskl. drikkevarer, som du selv kan medbringe eller købe i Annexgården –  og ekskl. billet til koncerten)

Tilmelding:

Tlf. 4498 8003

Husk ved tilmelding til søndagskoncerten at skrive, om du også kommer til frokosten + antal!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.